21 December

God morgon världen.
Verkar som att den fortfarande är kvar så det blir väl till att knata till jobbet sen i alla fall (med glädje) höhö.
Vide är lite förkyd och i går när vi kom hem från kalaset visade det sig att han hade 39.1 i temp. Det är konstigt att barn kan ha så hög temp utan att det märks någonting på dom. Lite snorig är han i dag och vi sovmorgnade oss till strax efter nio så vi har inte kommit ur pyjamasen än. Blir väl till att göra ett ryck för snart kommer mamma och Per hit och hälsar på. Ska bara dricka upp kaffet först...
 
I går fick jag förresten en försenad födelsedagspresent från brorsan. Han fick allt till ett i år. Tackar!
 

Kommentarer
Postat av: Diana

En bäbi är en väldigt godtagbar ursäkt att man inte kan festivala dock :) Vi ska röja åt dig med och får trycka upp en tröja med ditt snygga nylle på så vi inte saknar dig allt för mö! <3 Men vem ska Kalle nu ha syntkonsert med? höhö :)

Svar: haha gud vad jag skulle skratta och gråta i en vecka typ om ni gorde något så kul/fint. ja vem ska stackars kalle ha koncert med nu då. du får la ställa upp ;)
Kristin Sandgren

2012-12-21 @ 11:43:58
URL: http://dianus.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Ja ,visst är det märkligt att barn aldrig blir deckad av hög feber? En annan ligger med febervärk och frossa vid bara 37.5 ;)

2012-12-21 @ 16:19:33
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Tess

Åh, de där doftar sååå gott :-b Nästan så jag vill äta upp det istället för att smörja...hehe :-)

Svar: haha jag kände precis samma sak när jag öppnade locket. Smaskig lukt minst sagt ;)
Kristin Sandgren

2012-12-21 @ 22:47:57
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0