27 December

Hej och god morgon!
I dag hade jag sett fram emot en låååååång sovmorgon eftersom jag inte jobbar förrän i kväll men självklart vaknade jag redan klockan åtta pigg som en hyperventilerande mört på krack. Vide och Håkan däremot sov som små söta stockar. Jaja efter lite vändande, vridande, quizkampenspelande och läsande så hade en timme gått och Vide vaknade till liv och väckte upp resten av hushållet. Nu sitter jag i soffan och dricker kaffe efter en smarrig frukost. Sedan planerar jag att göra absolut ingenting (eller i alla fall så lite som möjligt) fram till att jag ska gå till jobbet i eftermiddag. Ska försöka slänga in lite bilder från julen här också såklart. Ha det fint så hörs vi lite senare!
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Här hemma är klockan åtta absolut sovmorgon ;)
Kram

2012-12-27 @ 10:41:45
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0