5 December

God morgon i snöyran. Nä det räcker tydligen inte med den snön som kom i helgen utan ni fyller vi på med mer. Love it!
I dag har jag tagit ledigt. Skulle jobbat i kväll men eftersom jag har tagit åt mig lite extra arbete måndag och tisdag så skulle det bli åtta dagar på raken och det var lite mer än vad jag orkade med just nu kände jag. Får se hur mycket jag kan vila i dag ändå för efter sjukstugan som varat här sedan i helgen så hopar det sig med både tvätt, disk och annat bröte som behöver röjas upp. En sak i taget så går nog det bra.
 
Vi börjar med en mysfrukost med tända ljus.

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt rätt. En sak i taget. Och helt rätt med mysstart på dagen!

2012-12-05 @ 11:35:17
URL: http://www.mariabo.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Den perfekta starten :)

2012-12-05 @ 13:17:24
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0