9 December

Hej på er!
Här har jag en ledig helg och har inte bloggat ett endaste dugg. Fast jag har änna haft fullt upp emellanåt så jag kanske kan skylla på det?
Nu tänkte jag i alla fall klämma ur mig en liten helgsumering.
På lördagen spenderades mestadels av dagen i stan jagandes de sista julklapparna och de timmarna som jag inte ilade runt på stan tillbringade jag liggande i soffan framför datorn och plöjde avsnitt efter avsnitt av vampire diaries (yes Fjällan jag har äntligen fastnat!).
I dag har jag korvat till mig en rejäl sovmorgon och sedan småpysslat lite här hemma (eller nja...mest plöjt fler vd-avsnitt höhööööö)
Eftermiddagen har varit lite mer produktiv för jag har varit hos Stoffe och sminkat till en plåtning. Så himla kul och bilderna blev så himla snygga. Har fått tillåtelse att lägga ut några här när de är färdiga så ni får se.
 
Jag smygfotade denna i alla fall.
 
Nu ska jag slöa i soffan resten av kvällen precis som det ska vara en söndag med andra ord. Kommande vecka har jag mycket att se fram emot, bm besök till exempel.
Ha det fint så hörs vi i möra!
 

Kommentarer
Postat av: Helena

I`m back! Hoppas att bloggläsande jag är tillbaka oxå för jag har missat såå mkt! Kram till dig

2012-12-10 @ 13:43:09
URL: http://www.familjenlever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0