Gott nytt år kära läsare!

2012 har på många sätt varit ett jobbigt år för mig i och med att vi förlorade våran bebis. Fast trots en del sorg har det självklart varit mycket glädje och roliga händelser det här året precis som det ska vara. Vips så var vi gravida igen och jag känner på mig att 2013 kommer bli ett fantastiskt år med en till liten talle i familjen. Snart går jag hem på mammaledighet och jag har en känsla av att jag kommer hitta tillbaka till bloggen igen. Hoppas ni får en bra start på det nya året och hänger kvar här i fortsättningen! Stor kram!
 
Mitt år i bilder
 
 

Kommentarer
Postat av: Bloggmamman

Så himla härliga bilder ! :)

2013-01-01 @ 14:09:39
URL: http://www.bloggmamman.nu
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Underbara bilder! Och det känns lite som att våra år sett likadana ut .. både förlorat och blivit gravid igen och jag är säker på 2013 kommer att bli så mycket bättre :)
Kram

Svar: 2013 blir vårat år! kram
Kristin Sandgren

2013-01-02 @ 12:57:40
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0