12 Februari

Hej på er!
Tänkte försöka klämma iväg ett litet blogginlägg för att visa att jag lever. Gör en delad tur i dag och nu är jag hemma på timmar och slappar. Foglossningen känndes av ordentligt i morse och jag kännde ett tag mest bara för att sätta mig och lipa någon stans men som tur var blev det lite bättre frammåt dagen. Så jävla irriterande att jag ska åka på det igen men jag kör på så länge jag kan helt enkelt. Men nu pratar vi om något trevligare. Vädret till exempel. Fasen vad gött det är ute i dag. Solen skiner från en klarblå himmel och jag blev nästan lite svettig på ryggen när jag stolpade hemmåt förut. Vår nu tack!
Ska försöka få en magbild snart också för jag gick ju in i vecka femton i går. Fast jag inbillar mig att magen inte är lika välformad som förrra gången. Tycker mest att den ser ut som en felplacerad dubbelhaka höhö.
Annars då? Har det hänt något skoj för er. Jag har mest jobbat de senaste dagarna eller varit trött och slö men jag tror faktiskt att det är på väg bort tack och lov.

Inga bilder har jag heller men den här fina bilden på en liten pulkasugen Vide har jag ju inte visat.


Kommentarer
Postat av: Erika

Nämen, barn igen? Har jag missat :) Grattis!

2012-02-12 @ 16:08:20
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har idag fått smaka på foglossning ordentligt för första gången.. fyyyfaaan :S Jobbat 7-16, och höll på att sätta mig och lipa x antal gånger under dagen... så jävla onödigt att få foglossning :p

Kan tänkte mig att din mage kanske är lite större än vad den va vid förra graviditeten vid denna tid? =)

2012-02-12 @ 16:41:58
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Diana

Kan inte tänka mig annat än att magen är jättefin :) Åhhååå MichelinVide :D så söt :D Foglossning borde skjutas, nä ännuvärre det borde dödas! Bört mät!

2012-02-12 @ 21:14:48
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0