14 Februari

God morgon på er!
I dag är jag ledig och kan ni tänka er att jag är det i morgon med. Känns nästan som att jag också har sportlov höhö. Här har vi inte mer än hunnit äta frukost och avstyra ett raserianfall delux. Uj uj vad han kan bli tvär ibland den lille krabaten.
Nu väntar jag mest bara på att mamma, syster och en liten Sixten ska komma intrillandes.
Sedan så måste jag ju bara få kommentera kattmatskommentarerna jag fick i går. Så fantastiskt kul att man kan uppröra lite ibland höhö. Har konstaterat att det måste vara väldigt synd om min stackars kastrerade katt som får vanligt trökigt torrfoder. Fast just det ja han är ju utekatt och får springa av sig så mycket han bara vill och ligger inte inne och blir fet.
Här är det bara jag som ligger och blir fet nämligen. Frukost nummer ett är klämd och jag känner redan för en till.
image description


Kommentarer
Postat av: storasyrran

På min blogg går en kvinna i kampen mot bröstcancer!

Låt henne fortsätta på fin blogg!

http://storasyrran.blogg.se/2012/february/gar-och-gar-och-gar.html#comment

2012-02-14 @ 19:46:05
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0