11 Januari

Haha gick igenom mobilen på bilder nu precis och hittade den här:

Känns som att en viss liten person har varit framme och tryckt på alla knappar samtidigt höhö.
God morgon förresten!
Har sovit som en prinsessa i natt och det var precis vad jag behövde. Känner mig nästan mänsklig i dag. Här har det inte hänt så mycket mer än att jag har surat över att snön redan har smält bort. Där sket sig den pulkautflykten liksom. Vide har även varit hos tandläkaren för första gången och han hade skött sig exemplariskt (inte för att jag trodde något annat)
Min plan för dagen är att göra huset tomtefritt, glitterfritt och granfritt. Ut med skiten helt enkelt. I dag har även mitt semelcraving nått nya höjder så det blir inget annat än att jag får ställa mig och baka. Uhuuu det vattnas redan i munnen.
Vad hittar ni på?

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha äre Håkan som vart i farten nu igen? :D Åååå lilla Vide hos tandläkaren, gulligt! :)

Å tack sötis kul att du gillade dom! Tyget är köpt på jysk :D Vill du ha så kan jag sy åt dig:)

2012-01-11 @ 13:49:31
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hade också tänkt åka pulka med dottern idag,men det blir det inget med för snön är borta här med :(



Sv: =) Jag förstår det,men spännande ;D Ska ni ta reda på könet när det är dags för ultraljud? Eller ska det bli en överraskning? Kram

2012-01-11 @ 15:49:56
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0