12 Januari

Hallå där!
Här sitter jag i soffan och trycker i mig polarkakor med smält ost på löpande band (eller snarare smält ost med polarkakor...) Fick sådana högstadieflaschbacks av det då jag åtminstonde en gång om dagen åt en dubbel micrad fralla med ost emellan och en havreboll på det. I gymnasiet däremot var det en viss chokladkaka som slank ner varje dag. Thooos wör the däjs alltså!
Men jag ska inte sitta här och växa fast utan jag ska röja upp lite i röran här för snart kommer svärisarna hit på semelfika.
Men allra först ska lillskiten få någonting ätbart så han slutar härja runt.

Busungen för några veckor sedan


Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske är så att vi som är lite lönnfeta inte blir lika hungriga, för att det finns så mycket extra fett att ta av som förvandlas till energi eller nåt för bebisen, haha, jag har inte den blekaste ;p

Nä, det är nog väldigt individuellt kan jag tänka mig =)

2012-01-12 @ 18:13:12
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur många flashbacks tror du att en annan får från Rudens hejjiga cafe, när man jobbar natt på bageriet som levererar både frallorna OCH chokladbollarna till ovan nämnda ställe?!? Jag kan tala om att det blir en hel del ;)

2012-01-12 @ 19:22:02
Postat av: Lotten

Ja fy fasen vad goda dom var de där frallorna med smält ost!! :-) Köpte jag med lots utav!!

2012-01-12 @ 21:23:16
URL: http://jolozi.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ååå kommer oxå ihåg när man micrade dom där ostfrallorna, ALLA gjorde verkligen det =)

5 sekunder, pling och man moffade i sig dom.



Hoppas ni får en skön helg !!

Kram

2012-01-13 @ 14:40:30
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Diana

Vad är det för stor kille och vad har han gjort med Vide liksom?? :D <3

Förresten så fick du mig att köpa frallor och havrebollar när jag va i lisch sist. DOOOOOG av sugenhet liksom!! :D

Nu får du uppdatera finis! Saknar dig! Hoppas du mår bra :)

2012-01-15 @ 11:34:24
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0