5 Januari

Hej! Sengångaren Kristin här.
Nu har jag varit en dålig männsika och inte bloggat på flera dagar. Skämes ta me fan!
Men som det heter; på Bergsgatan intet nytt liksom. Jag jobbar, sover, äter, skiter, jobbar. Sedan så har jag blivit fruktansvärt lat också. Har flera uttänkta inlägg som bara väntar på att få skrivas men jag har fastnat med tummen i myntinkastet kan man säga...
I morgon är jag i alla fall ledig så då ska jag hinna blogga lite. Hade tänkt lägga ut en närmare beskrivning på min nyårssminkning. Kan det va något att hänga i den utlängda granen tro?

En raketbild från nyår som får symbolisera elden som jag behöver få i baken...


Kommentarer
Postat av: cammie

man har sina ups and downs när det gäller bloggningen. =)

2012-01-05 @ 21:26:16
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Ibland blir det mer och ibland mindre bloggande. Men jag väntar på dig! =) Tycker ju om dina inlägg ju! Kram kram

2012-01-06 @ 10:11:58
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0