9 Januari

God morgon!
Här har vi legat och korvat oss till strax efter nio jag och Vide. Välbehövligt. Fast det är ju inte konstigt att vi sov länge eftersom vi inte kom i säng i tid i går. Vi var nämligen bortbjudna till Håkans syster tillsammans med övriga familjemedlemar och jag förvandlades till en pöl av lycka när jag märkte att det stod tacos på menyn. Yeah! Till efterrätt blev det fruktsallad. Blev en pöl igen. Varför äter man inte det oftare? Så jävla gött alltså på ren svenska.
Vi passade även på att diskutera en resa. Spännande va? Vi har inte bestämt precis exakt vart vi ska men det bestäms nog snart eftersom vi planerar att åka i mars.
Min plan är i alla fall att vandra runt så här mest hela tiden.

Nu ska jag äta färdigt min frukost och invänta syster plus huliganer (fast den minsta gör ju inget annat än sover) ska drälla in här. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Låter gött med en resa!!

2012-01-09 @ 11:18:46
URL: http://jolozi.blogspot.com
Postat av: Tea

Låter härligt med solsemester.

2012-01-09 @ 12:47:22
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0