Tusen tack

Alltså tack för alla gulliga kommentarer! Har blivit överöst med det både här och på fejjan plus en del sms. Löv jo all!
Dagen har som jag nämnde tidigare spenderats med syrran plus knoddar och det har gått riktigt bra. Har inte mått så farligt illa utan bara kännt av det då och då. Vågar man hoppas att det är på väg bort?
Just nu har jag klämt en stor portion älggryta med potatis och efter fem minuter är jag hungrig igen. Hungrig hela tiden dygnet runt det är livet på min pinne just nu höhö. Känns som att hela dagarna går åt till att tänka på mat (och äta den givetvis) Det blir mycket mackor om vi säger så. I morse var jag så ivrig att jag hyvlade av mig en liten bit av tummen utav bara farten. Outch! Känner mest för att amputera skiten nu eftersom den bara svider.
Nä som sagt nu måte jag äta!

En sådan här sallad hade ju inte varit fel nu alltså men jag tror dessvärre inte att man får äta sånt gött som typ lufttorkad skinka när man är på tjocken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums det där ser fräscht ut!

2012-01-10 @ 04:35:17
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: August

Grattis igen min älskade vän!

2012-01-10 @ 06:41:08
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: sändy

hoppas hoppas illamåendet släpper fortare än kvickt. å grattis igen!:)

2012-01-10 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0