1 Juli

Hej på er!
Uj uj i dag blir det inte många knop känner jag. Skulle lätt kunna sälja min själ till satan för att få hit några liter fanta (och sushi) men jag får bota baksmällan med o'boy i stället. Funkar ju bra det med.
Väldigt roligt var det i går i alla fall. Förfesten är ju alltid bäst för när man väl kommer ut så tappar en ju bara bort alla. Ska väl slänga upp lite bilder senare. Det var nära att det inte blev några för jag mitt klantarsle hade glömt minneskortet hemma i datorn och att snubbla hem i högklackat genom hela kvänum för att hämta det var jag inte så sugen på men som tur var fick jag låna ett minneskort av värdparet. Phju. Bloggnörden kunde andas ut höhö.
Så länge får ni en (mobil)bild på mig. Kände för lite förändring och körde på grönt i stället för turkost. Omväxling förnöjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0