8 Juli

Hej på er!
I dag har vi spenderat dagen på bortaplan kan man lugnt säga. Det började med komfirmation vid elva snoret. Nästan två timmar satt vi i kyrkan och Vide klagade inte en enda gång ( jag tackade gud för iPhonen både en och sju gånger...)
Efter kyrkan blev det kalas på både smörgåstårta och marängbomb. När klockan började närma sig eftermiddag på riktigt drog vi oss hemmåt och en trött kille stensomnade i bilen och fick powernappa en stund innan vi drog vidare hem till svärpäronen som bjöd på grillat, jordgubbar med glass och lite senare även rabarberpaj och vaniljsås(!!) Jag sade med bestämdhet att jaaag ska då inte ha nån mat för jag är såååå mätt. Så slutade det med att jag satt där och skyfflade i mig både jordgubbar och paj till slut...(la mig på soffan och sov gjorde jag också. tacksam gäst...)
Nu står magen i fyra hörn och ögonlocken svajar oroväckande. Bilder får ni i morgon men så länge ska ni få se en bild på dagens utstyrsel. Framemot kvällen kom solen och värmen dock så då slängde jag skinnjackan och bytte till converse.
(Nej jag har inte sålt smöret och tappat pengarna men däremot har jag tappat hållningen som vanligt höhö)
 

Kommentarer
Postat av: sändy

snygging! va läckra skorna var på :)

2012-07-09 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0