9 Juli

I dag tog Vide sovmorgon till 09.40 och tur var väl det för det tog ett bra tag innan jag kunde somna i går kväll. Fick reda på att en kompis varit med i en mc-olycka. Föraren dog och ingen stans gick det att få information om vad som hänt med henne. Nu på morgonen har jag fått veta att hon har klarat sig men vårdas på intensiven. Det är så fruktansvärt det här. På eftermiddagen lade hon upp bilder och videoklipp på facebook och skrev att hon hade haft en fantastisk dag och så slutar det i en sådan tragedi. Livet kan verkligen ändra sig på några sekunder. Du och dina närmaste är i mina tankar. 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Usch vad trist med Mc-olyckan. Läste om det igår på Lidköpingsnytt men det stod inte så mycket. Hoppas hon blir bra! Kram

2012-07-09 @ 13:41:11
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Nej, fy så jobbigt! Hoppas att det går bra för vännen dig. Olyckan kan vara framme alldeles för fort ..
Kram!

2012-07-09 @ 14:41:42
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Malin

Jag var och hälsade på henne idag! Hon kommer bli bra fysiskt även om en op väntar! Psykiskt är det ju dock ett helvete för henne nu! kram på dig!

2012-07-09 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0