Helt såld på kolonilott

Alltså jösses säger jag bara. Vilken helsmysig kväll vi har haft. Mia fixade rena kalaset med grillad korv, fudge och jordgubbar. Men det finns ett problem. Nu vill ju jag inget hellre än att ha en egen kolonilott liskom. Det här med att jag redan har en gigantisk trädgård som jag hatar att påta i kan vi väl ignorera va. Nä en liten pytteträdgård med tillhörande pyttestuga á la dockhus hade varit mer min grej höhö. Sen att det ligger en atmosfär av camping runt området gör ju inte saken mindre lockande liksom. Jag får väl våldsgästa Mia en massa helt enkelt (fast vi hoppar över mördarsniglarna tycker jag... eller saltar dom snarare)
 
Goa gubbar
Bilder kommer i morgon för nu ska jag göra en störtykning rätt ner i sängen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0