Packade

Hej hopp!
Kvällen har gått i packandets tecken och nu hoppas jag att allt är med (eller så kommer jag ihåg vad jag har glömt ungefär tio mil hemifrån men då är det ändå försent). Priset tog vi ändå på min kusins student när vi fick vända om tre(!) gånger för att hämta saker vi glömt (och en jävla tidsbrist på det) Skötväskan ena gången, pengar andra gången och när vi äntligen pustat ut och gasat en bra bit från Kvänum kom vi på att vi glömt presenten. GAHHH. Men det ordnade sig till slut i alla fall som tur var.
Som ni förstår kommer det från och med i morgon åter igen bli glest på uppdateringsfronten här men det dyker i alla fall upp ett förinställt inlägg i morgon så då vet ni.
Nu ska jag slänga lillkorven i säng som förresten lärt sig göra kullerbytta själv i dag. Det har jag fortfarande inte lärt mig höhö.
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0