Skåneresan del tre

Ja då kommer då del två av dag två som är del tre..eh solklart antar jag? höhö.
Vi hade ju hamnat på nästa utflyktsmål vilket var hembygdsföreningen i Ängelholm (tror det var så det hette)
Ljuset var helt jävla fantastiskt fint liksom.
Inne i parken kunde man se på ankor...
...grisar
och hade vi haft en femma över hade vi kunnat se ett tåg fara runt men det hade vi ju tyvär inte...
Vi gick till pytteskogen i stället (Hugo får illustrera pytte)
I pytteskogen var det fullt av troll och massa annt creepy stuff som förskolebarn pysslat ihop.
Den här var scary på riktigt
Mindre scary typer.
Bambis...?
Fortsättning följer...
(När jag kommer hem igen alltså)

Kommentarer
Postat av: Emma Jensen

Vad kul att ni semestrade i Ängelholm! Min sons mormor, ja, asså min mamma, bor där och han kände genast igen pytteskogen och hembygdsparken när han såg bilderna! :)

2012-07-30 @ 20:36:23
URL: http://thejensens.blogg.se
Postat av: storasyrran

Underbara bilder!

2012-08-02 @ 23:22:54
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0