Vad som låg i paketet

Det var första gången jag beställde från gina tricot och jag är faktiskt lite besviken. Dels så såg plaggen helt annorlunda ut i verkligheten än på hemsidan (på H&M till exempel så tycker jag att man får en rättvis bild av plagget som stämmer med verkligheten) så två toppar får åka tillbaka igen. Sedan hade jag beställt en klänning på ren chansning och den var hundra gånger snyggare än på bild och satt som ett smäck men den var trasig(!!) va faan liksom. Så den skickar jag också tillbaka såklart och det dumma är att jag måste lägga en helt ny beställning för att få en ny. Aja nog gnällt dom här fick flytta in i garderoben i alla fall och dom både satt bra och var snögga.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hoppas det! :) Fan vad synd att du fick skicka tillbaka kläder. Jag har faktiskt aldrig beställt från Gina...

2012-07-13 @ 13:47:05
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com
Postat av: Tess

Tråkigt när sånt händer. Hoppas det blir bättre nästa gång!

2012-07-13 @ 22:35:16
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0