13 Juni

Hej hopp!
Nu sitter jag och pustar lite på sofflocket. Har jobbat i dag och sedan jag kom hem har det väl inte blivit så många knop gjorda mer än att jag gått och muttrat över röran (som jag själv har skapat). Min del av sovrummet ser ut som ett bombnedslag och sminkboxen står kvar sedan i går och innehållet är utspritt över hela byrån. Pust. Får se om jag orkar ta tag i det lite senare. Mina killar är i alla fall alerta så det blir över så dom ska ta en promenad till affären för att handla lite nödvändigheter (äpple om Vide får välja och det får han ju).
Studentfirandet var jättemysigt i går också förstås och det blev allt sommarklänning och lösfrallor till slut trots vädret. Bilder kommer senare.

Nu ska jag däremot röra på dököttet och ta mig an en annan sorts dött kött...eh?
Vad blir det för mat?
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Köttbullar med potatis och brunsås kanske? Eller är det fredagsmaten det? ;D

2012-06-13 @ 17:32:49
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/
Postat av: Jenny

SV: Haha =) Det är inge fel det heller :) Jag vet inte - köpte det komplett.

kram

2012-06-13 @ 21:05:24
URL: http://mammatillpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0