19 Juni

Hej på er!
Förlåt för den sena uppdateringen men i dag skiner solen från en nästan klarblå himmel och då får man allt passa på att vara ute och få lite färg på näsan och så vidare.
Med anledningen att solen sken in i morse så tänkte jag vid 09.15 att nu får det allt vara färdigsovet och väckte mitt lilla barn. Efter frukosten så har vi befunnit oss ute. Gungat lite, lekt i sandlådan och jag har även pressat lite i solstolen. Vi passade även på att blåsa såpbubblor vilket Vide älskar. Här kommer några pix!



Vide kunde själv också som ni ser fast han förstod inte riktigt att det kanske inte var så bra att nästan stoppa in den i munnen höhö.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men så orättvist, det vädret vill jag med ha idag! ;) Och duktig kille som kan själv :)

2012-06-19 @ 14:55:30
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Anna

Va? Mer än 2 veckor?! Fyy faaaaan!
Det är väl bara att gilla läget då, kan ju inte göra så möe mer.

2012-06-19 @ 15:49:21
URL: http://desenastetankarna.blogg.se
Postat av: mamma

ÅÅÅÅ vad mysigt det ser ut! fantastiska bilder!
Krama Vide från mormor
kram

2012-06-19 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0