24 Januari

Haha råkade på riktigt skriva januari i stället för juni så det får stå kvar bara för att det passar så bra (hälsningar från tanten med raggsockar...)
Hur har ni det förresten? Har ni haft en bra helg?
Det har jag haft i alla fall. Så bra så att jag inte ens har hunnit med att blogga. Jag har för det första jobbat hela helgen och däremellan har jag hunnit med att fira med vänner och mysa med mina pojkar. Nu är det däremot min tur att vara ledig och jag jobbar inte förrän tisdag kväll så i morgon tar jag nya bloggtag för jag har en hel drös med bilder att visa förstås.
Nu ska jag götta mig lite innan jag slänger mig i säng.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Ja det är inte så noga vad det är för månad. Vädret är ju detsamma liksom..

2012-06-24 @ 23:31:18
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Enander

Jäklar va fin header!! Ögonen på den ungen alltså =)

2012-06-25 @ 08:03:21
URL: http://enander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0