30 Juni

Hej på er!
Jösses vad mysigt det var i går alltså och oj vad mätt jag blev. Förstår inte riktigt hur jag tänkte bara när jag bestämde mig för att gå till Mangos i aset för tajta jeans. Jag hade egentligen behövt knäppa upp en knapp redan innan jag började äta liksom. Vi åt så mycket så vi inte ens orkade med varken popcorn eller godis till filmen (say whaaaat!!??) då är det ju illa alltså. Vi fick sitta och rapa vitlöksrapar i stället och det gick ju lika bra det höhö. Filmen var jättebra för den som undrar. Passa på att se den innan den slutar gå!
Nä nu är jag tro det eller ej hungrig som ett as. Frukosten ska svängas ihop och kråkan ska väckas till liv. Nu tar vi tag i den här dagen!
 
God morgon säger jag och försöker se tuff ut i min morgonrock. Går så där.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det enda rätta när man går till Mangos är mammabrallisar. har man inte så införskaffar man ;)
ses vi ikväll? kram pårej

2012-06-30 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0