6 Juni

Hallå där!
Nu är jag änna helt utpumpad alltså. För det första så har jag jobbat och väl hemma hade vi min kära mor på besök. Jag fick för mig att börja rensa lite mellan plattorna på framsidan och det slutade med att jag och stackars mamma var och rev i varenda rabatt och till slut sågade ner en jävla töja som stått i en kruka i 25 år...typ. Slitigt värre. Själv förklarade jag krig mot en ytterst motsträvig grästuva som rotat sig ordentligt mellan plattorna framför entrén. Skrek och frustade värre än när jag födde Vide men till slut släppte den taget. Victory!
The evil grästuva from hell



Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahaha det va det argaste gräset jag set!! :D



åå förlåt för gråtet, ska gottgöra dig :) <3

2012-06-07 @ 16:05:39
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0