En trevlig kväll som har lyckats undgå att bli förevigad

God afton...
Nu kan ni ju försöka gissa tre gånger vart jag befinner mig...ja just det soffan!
Nu är jag lite lagom trött så där. Eftermiddagen har spenderats i Vara för att fira en nybliven sextioåring. Mycket trevligt var det och god mat bjöds det på. Jag lyckades även med bedriften att ta cirka noll bilder. Jälaskit. När magen stod i fyra hörn så tackade vi för oss och åkte fram för att handla lite tills i morgon (då det blir barnkalas). Väl hemma så har jag nu precis svängt ihop en New York cheesecake som står i ugnen och gräddas. Mums!
Nu tänker jag inte lyfta ett finger mer i dag.

Fast nu ljög jag lite. Ett eller två fingrar behöver nog lyftas när jag ska gotta mig i min dubbla dos av skvaller.

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Älskar tidningarnas skriverier om hur kändisarna tappat 40 kg ... och på förebilden ser man att dom varit gravid innan, haha!

Ha en myskväll nu!
Kram

2012-06-16 @ 21:57:41
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Stoffisch

Ja som hade sett fram emot dina grymma bloggbilder!

2012-06-16 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0