Färdigjobbad och svettig

Fast färdigjobbad har jag ju varit länge förstås. Slutade redan kvart över ett i dag och efter det gick jag hem och plockade en hink med blommor till midsommarstången vi ska klä på jobbet i morgon. Sedan scheva jag vidare till förskolan för att hämta Vide och han lekte i både jeans och långärmad tröja. Blev klibbig på ryggen och svettig i pannan bara av att se honom. Som tur var så hittade jag ett par shorts och t-shirt i hans ryggsäck som fick åka på. Väl här hemma så har vi fått i oss lite mellanmål och nu väntar vi mest på att pappan ska komma hem från jobbet. Eventuellt så ska vi packa ihop oss och åka till Vinninga en sväng och hälsa på morfar/pappa. Vi får se vad som händer.
 
En puss från i går <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0