Min fars nya vrålåk

Härom dagen åkte vi hem till pappa för han hade någonting att visa. Det var inte vad som helst heller utan en ny bil. En volvo c70 T5 cabbe närmare bestämt. Min kära far har tjatat i alla år om hur gärna han skulle vilja ha en cabbe och nu har han äntligen fått tummen ur och köpt en. Det unnar jag honom verkligen!
Håkan ville prova
Den här bilden vill jag att du lägger ut på bloggen sa pappa. Okej då om du envisas svarade jag höhö.(Det är min kusins moped om någon undrar)
Nöjd

Kommentarer
Postat av: Ellen Sandgren

Haha! Han nöjde sig visst inte med bara en cabbe ;)

Svar: Mycket vill ha mer vet du väl höhö ;)
Kristin Sandgren

2012-06-30 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0