Slutkalasat

Oj vad skoj det har varit att ha alla barnen här hemma. De satt så fint på Vides små möbler och åt glass, maränger och kakor med hela ansiktet. Lekte fint gjorde de också så vi mammor och Håkan kunde sitta och fika lite också. Nu är jag så gott som helt slut så jag funderar seriöst på att bara sminka av mig och sedan sänga mig i sängen(!) Ja det låter ju helst sjukt men så är jag helt sjukt trött också höhö.
I morgon blir det jobb en kortis men Håkan är hemma för det är stängningsdag på dagis nämligen.
Hoppas ni har haft en fin helg!

En sprallig kalaskille innan gästerna kom

Fina presenter fick han också. Ett golfset i ministorlek, sandlådeleksaker, "såpbubbelsprutare", nagellack, bokstäver och asfaltskritor.


Kommentarer
Postat av: emelie o ellie

Tack så jätte mkt för ett mysigt barnkalas:)

2012-06-17 @ 20:48:43
Postat av: fifi

Åh, vad kul med barnkalas, ser fram emot kommande födelsedagar här :)

2012-06-17 @ 22:05:40
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Tess

Vad roligt! :-) Skoj med barnkalas!

2012-06-17 @ 22:31:09
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Sandra

Mysigt med kalasing, fina presenter fick han ju oxå =)

Oj ja shit, man såg själv lite annorlunda ut för (ops 9 år sedan när man tog studenten) men så skoj att kunna gå tillbaka och kika på.

Haha ja jag tränar på, vila gjorde jag igår,
HELA dagen =)

Hoppas ni får en bra start på veckan !!
Kram

2012-06-18 @ 08:40:56
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0