Studentbilder

Här kommer det några få bilder som jag knäppte i går. Jag orkade för en gång skull inte packa med mig systemkameran så ni får nöja er med mobilbilder av varierande kvalisort.

Här är han utsprungen och omringad


Den glada studenten skulle transporteras till sin mottagning i den här fräsiga bilen


Väl framme skulle vi skåla i champange och glaset var ju nästan lika stort som Vide själv höhö (och han fick ju givetvis cider i sitt glas)

Så här kan man också använda ett kamerastativ...

Det bjöds sedan på exotisk planka men jag var tydligen aldeles för upptagen med att äta för det fick jag ingen bild på. Kvällen avslutades med god kaka innan vi gasade hem med en trött liten kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0