Vad man kan göra i stället för att städa

Varför är det alltid så att när man väl har bestämt sig för att städa så slutar det med att man gör något helt annat i stället. Helt plötsligt blir man akut sugen på att rensa garderoben, baka, knyppla, gå och gömma sig eller som i dag ge sminkväskorna en omgång. Så nu står jag och rensar, rengör och fyller min fina sminkförvaring som jag fick i julklapp.

Till mitt försvar kan jag säga att Håkan inte heller städar. Han googlar motorstyrda rullgardiner. Alla har vi våra olika intressen...


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahahahaa gillar när Håkan är med och roar på ett litet hörn :D Men detta är fasen också städ tycker jag :P

2012-03-31 @ 15:55:26
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0