8 Maj

God morgon god morgon!
I dag sitte jag i Vara på möte hela dagen lång så nu tänkte jag att jag skulle sätta er i arbete höhö. Var ju alldeles för länge sedan vi hade frågestund (och jag lider av svår bloggtorka för tillfället) så jag tänkte att vi kör en sådan nu. Så kom igen nu och ställ massa roliga, knäppa och puckade frågor till mig vettja! (så jag får något att garva åt)

Jag kommer att tidsinställa ett par inlägg åt er så kika in här under dagen för all del.
Då blir det fler sådana här bilder till exempel:


Kommentarer
Postat av: Diana

MÄÄ GUU har jag missat att skriva frågor? (Det är ingen fråga, eller ja, svara på den om du vill)

-Hur ser du ut när du är ful? Har aldrig sett nämligen.

-Vad jobbar Håkan med egentligen? (fick jag nåt svar sist? Haha det fick jag säkert, men kommer inte ihåg så jag undrar igen) :)

-Vill du festa med mig snart? :)

-När har du semester i sommar?

-Avslutningsvis, en liten favorittax?



PÖSS!!

2012-05-10 @ 19:51:39
URL: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0