Bilder från kommunfesten del ett

Kvällen startade med lite förfest hemma hos cilla. Jag hade fått en utförlig vägbeskrivning men fattade ändå inte vart jag skulle men när vi till slut kom fram så visade det sig att lägenheten låg i samma hus som Håkans syster haha.

I det här hushållet gillar dom salta pinnar kan vi konstatera

Väl framme på festplatsen högg vi in på maten. Fast allra först fick vi pallra oss upp på scenen och mottaga pris för bästa utklädnad i vararuset (en riskudde som jag lyckades supa bort...)

Sandra å ja

Efter maten så var det dags för femkamp. Här är det ankrace på gång.

Fölk

Taggade kollegor

Efter femkampandet parkerade vi oss på gräset och fick för oss att leka snurra flaskan. Jag fick ju som sagt bugga då va...

Indira fick gå upp på scenen och headbanga och fick bra fart på bandet

Jag lyckades fastna på bild igen

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0