morotsstavar och sötnosar

Hej hopp!
Här sitter vi i soffan och häckar framför Omen 2. Inte så värst bra om ni frågar mig. Ingen promenad har det blivit i dag heller (mer än till förskolan och tillbaka i spöregnet då) men jag får väl skylla på vädret (för det är ju inte jag som har blivit helt förslappad näedå...)
Är så seg så jag inte ens orkade ordna mat till mig och Håkan utan jag svängde ihop dip på två sekunder och satte kråkan i arbete med att hacka morotsstavar så det sitter vi och gnager på nu. De ofrivilligt nyttiga liksom...
Nä men jag har väl inte så mycket mer på hjärtat utan vill mest önska er en fortsatt fin kväll.

Vide hälsar förresten att han också klär i rött...

Det är Håkan och Vide som hade det lite roligt med mammas peruk <3



Kommentarer
Postat av: Diana

ÅÅHÅÅ sööööt! :D

2012-05-10 @ 21:26:30
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Sötast i stan!

2012-05-10 @ 21:54:57
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: sändy

finaste vide :)

2012-05-12 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0