svårväckt barn, kladdkaka och pussar

Hej hopp!
Har haft en så slapp och härlig dag i dag. Inte för att jag har hängt så där görmycket utomhus i dag trots vädret. Lite sol har jag allt hunnit få på näsan men sedan fick jag panik på alla trädgårdspåtande och takläggande grannar så jag drog ner alla persienner och satte mig framför teven som en annan mupp höhö. Bakade en kladdkaka som vi har smaskat på hela familjen gjorde jag också. Vide hade nog kunnat äta hur mycket om helst om han hade fått välja...och sova hur länge som helst också för den delen. Han kan ju inte sova middag hele dan om han ska somna i någorlunda tid på kvällen. Han var hur som haver extremt svårväckt den lilla tröttisen. Han var så go förut förresten kom gåendes kramandes och pussande på ett gosedjur, fick syn på mig och ropade mamma! Kröp upp till mig i soffan och gav mig kram och puss och sprang därefter till Håkan och gjorde samma sak. Alltså jag smäller av! <3

Pöjka i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: Diana

Ahhhme ååå :') Fina Vide :)



Ni är alltid välkomna när ni är i krokarna, bara att höra av sig :D

Jaaa vill mä ses snart!!! Var så jävla kul sist så hoppas på repris nångång snart :)

2012-05-13 @ 20:25:24
URL: http://dianus.blogg.se/
Postat av: Tjugofyra år & fyrbarnsmamma

Kikar in och önskar dig en underbar kväll. Hoppas att dagen varit bra?



Kramar

2012-05-14 @ 19:46:02
URL: http://mamalivingit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0