17 November

Hej på er och hej lediga helg!
Här har vi sovmorgnat oss ordentligt hela familjen och sitter och äter en långfrukost framför bamse. Jag har dukat upp en extra stor brakfrukost till mig eftersom jag vaknade riktigt vrööölhungrig. 
 
Mmmmm namnam
I dag står det städning och fixning på schemat och jag ska även få tummen ur att fylla i papper för havandeskapspenningen...veckorna tickar ju i väg om en säger så. Är ju inne i vecka 20 redan(!)
I kväll får vi vänner på besök så jag ska bara komma på en god eftterrätt också. Fullt ös!
Vi hörs lite senare. 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahah ja kunde dom inte haft en riktig unge? Den var riktigt dåligt gjort faktiskt!

2012-11-17 @ 19:04:53
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se
Postat av: Agnetha

Veckorna går helt sjukt fort. I alla fall om jag jämför med förra gången, då var det évigheter för varje dag men nu är det poff ny vecka hela tiden känns det som ..
Är det valnötter du har med apelsinerna? Värsta finfrukost! :-D

2012-11-18 @ 11:11:22
URL: http://agnethasfundror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0