19 November

Hej på er!
Blev visst inget mer bloggat i helgen men den har varit kanon i alla fall. Lördagen var jättemysig med god mat och mys med godis och spajders vita chokladmousse höhö. Söndagen gick i slapphetens tecken som sig bör och i dag har jag jobbat. Det rullar på liksom.
Hungrig som en gnu är jag just nu men Håkan ska bowla så jag tänkte väna med maten så den är färdig tills han kommer hem så vi kan äta ihop.
Nu ska jag slappa lite framför unga mödrar norge som helt har gått mig förbi. Tjoho!
 
Här kommer en bild från i lördags på mig, magen och en voltande Vide .
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Så himla vacker du är!!! Hahaha Vides ben där ibak!! Hahaha!

2012-11-19 @ 20:59:45
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se
Postat av: Diana

LÖV ditt hår verkligen! Så snyggis är du! HAHAHA Vide, jag dör :D

2012-11-20 @ 13:11:35
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0