22 November

Hej och god förmiddag.
Jag vet inte vad som har tagit åt Vide de här dagarna men han har gett mig sovmorgon varenda gång. Inte för att jag klagar alltså höhö. Nu har vi ätit frukost och sitter och myser i soffan och tittar på hästar som badar (för tredje gången). Att det kan vara så roligt.
Förresten i dag går jag in i vecka 21(!) fasen vad tiden går. Än så länge mår jag bra. Känner mig pigg och full av energi emellanåt. Det börjar kännas lite tungt fysiskt sett på jobbet men jag kämpar på. Är så glad att jag än så länge har sluppit vara sjukskriven pga störd foglossning. Den får gärna hålla sig borta!
Ska se om jag kan få till en magbild lite senare men det är så mörkt och lampan i farstun har ju pajjat. Jaja vi får se hur om jag lyckas.
 
Vi har en halvbakad bebis i magen ♥
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

grattis till halvtid! Skoj! Min räknare står bara på 33,6% och det går sååååå segt tycker jag, fast det är väll illmådet som gör det. Hoppas fogarna håller sig i skick för dig!

2012-11-22 @ 13:21:06
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/
Postat av: Julia

Ja, tiden går så fasligt snabbt att jag nästan blir rädd. Mer än halvtid och då ska ju jul och allt klämmas in emellan också.

Vad skönt att du sluppit allt för svår foglossning, hoppas att det fortsätter så! Har ni berättat för Vide om bebisen? Fattar han vad som är på g tror du? Kanske därför han är snäll och ger dig sovmorgon;).

Här läser vi mamma mu dagarna i ända känns det som, samma om och om igen, de är inte alltid så bra på att variera sig de där små...

Svar: Ja vi har allt pratat lite om bebisen och han vet att den ligger i magen men det är inte så att han nämner det hela tiden så jag tror inte han förstår så mycket faktiskt. Ska bli spännande och se hur han reagerar när magen blir enorm och till slut när lillebror tittar ut :)
Kristin Sandgren

2012-11-22 @ 13:23:50
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0