24 November

God morgon på er mina sötproppar.
Den här dagen började lite extra fint med att jag har fått ännu en följare till bloggen. Sånt gör en alltid lika glad! Hej och välkomna alla 53 fantastiska followööörs! (och ni andra också såklart)
I dag har vi fullt upp. Jag ska bara slänga i mig resterande frukost och sedan blir det raka vägen och sminka av mig spacklet från i går och eventuellt sminka till mig lite igen om jag orkar. Iväg till stan och kika lite och sedan vidare på kalas för att fira pappa som fyllde år i går. Ska försöka mobilblogga lite under dagen om det hinns med.
 
Nu kanske ni undrar varför jag har spackel kvar i fejset från i går. Den här morsan var nämligen på kommunens julfest och härjade med goa kollegor. Nåja jag härjade väl inte fruktansvärt mycket men jag var där i alla fall höhö. Bilder kommer senare men här får ni en på mig och fina nina så länge (här får alla som vill möjlighet att räkna samtliga av mina tänder höhö)
 
Jag höll på och mobba (den ofrivillige) fotografen med en massa miner om ni undrar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha ja där bar syrran ja! :D

2012-11-24 @ 15:13:30
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se
Postat av: Emelie Petersson

Mitt första besök i din fina blogg :-) Jag kommer titta in igen :-) ha det bra!

Svar: Tack du är så välkommen :)
Kristin Sandgren

2012-12-15 @ 11:16:50
URL: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0