28 November

Jag tycker vi kickar igång den här dagen med de stackars få bilderna från julfesten i fredags.
 
Sötisar!
Jag tvingade alla till en gruppbild. Jag börjar bli rund lite överallt nu märker jag. Till och med frisyren har antagit en rundare form...hmmm...jag behöver verkligen klippa mig.
Flitigt fotograferade.
Sen dök den här sköna bönan upp och snodde med sig min kamera och tog en massa knäppa bilder som jag inte vågar lägga upp här höhö.
Vad hände här då? Someone please call 911 or Martin Timell. Tell them a tavla has been shot down...
Sen avslutar vi med en bild på mig och söta Eva. Man måste ju bara älska nivåskillnaden mellan oss.
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Hahha sista bilden var ju söt =)

2012-11-28 @ 19:38:49
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0