Dagen i (instagram)bilder

Ja nu har jag landat i soffan här hemma efter en heldag hos svärpäronen. Det var en storrensning av leksaker, böcker och spel från när Håkan och hans syskon var små som skulle delas upp. Massa skojiga saker och en del som fick åka i sopsäckar förstås hehe. Massa grejer har vi fått med oss hem så ska vi göra en sista rensning innan det är färdigt. Vide har redan fått en massa småbilar och en hög nya böcker att läsa. Mysigt med gamla grejer tycker jag.
 
Här kommer några bilder från i dag:
 
     Böcker.
     Massa massa saker.
     Ännu mer...
     Vide packade upp småbilarna.
     En "pop upp" bok med dinosaurier.
     Kommer ni ihåg dom här då?
     Asgod mat fick vi också. Knyten med fläskfilé och ädelost och med fläskfilé, mozzarella och  soltorkade tomater, kantarellsås, hasselbackspotäter och sallad. Dör så gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, manicklar!!! Hade änna glömt av att de existerade, trots att jag va den största samlingsnörden!

2012-11-25 @ 21:39:03
URL: http://desenastetankarna.blogg.se
Postat av: S

Basil mus var helt klart en favorit hos mig som yngre :)

2012-11-26 @ 03:24:46
URL: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0