13 Oktober

Hej hopp!
Nä jag har inte gått och dött i en elakartat förkylning. Tro det eller ej så är den så gott som borta. Känner mig bara lite hängig (alltså ännu hängigare än vanligt) fogarna har också börjat bråka med mig så vi får se hur jag känner mig efter den här jobbarhelgen.
Just nu är jag hemma på timmar i alla fall och fick maten serverad av mina killar när jag klev innanför dörren. Fast nja...moset fick jag göra åt dom men potatisen var i alla fall kokad (och för säkerhets skull så ringde ju Håkan innan och frågade om man skulle koka dom i en timme...)
En timme! Hade han tänkt göra pulvermos av potätera eller?
Hepp nu ska jag slappa gärnet innan det är dags att gå tillbaka till älskade jobbet klockan fyra.
 
En sådan här grå, regnig, kall och trökig höstdag måste jag ju givetvis pynta bloggen med en bild från i somras (I just det ögonblicket så satt jag förresten och väntade på en mens som aldrig kom <3)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Skönt att du är pigg igen. Vilken härlig sommarbild!!

2012-10-13 @ 19:34:59
URL: http://agnethasfundror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0