15 Oktober

Hej på er!
Här sitter jag och päser i soffan. Gött med en ledig dag.
Fast jag har inte bara rullat tummarna i dag inte. Förmiddagen har spenderats i knipandets tecken (ett hårt jobb för en småskvättande gravido ska jag be att få tala om) klockan 11.30 var vi hos bm och lyssnade på härtljuden och dom tickade på så fint så och då passade jag även på att lämna in ett pisseprov. Allt verkade vara bra både i burken och i magen höhö.
Väl hemma igen så ställde jag mig och stekte ett stort lass pannkakor til mig och Viden och nu har jag precis plockat ut något smaskigt ur ugnen. Ibland brukar ju bloggare ställa fram ett gäng ingridienser på en bänk så får folk gissa vad en ska baka. I dag kör vi lite överkurs så ni får i stället tyda mina spillda högar som hamnade utanför bunken...
 
Gissa vilket bak.
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kladdkaka? :)

2012-10-15 @ 15:59:04
Postat av: I

Hahahaha... Ja, defintivt något med choklad i :-)

Jag gissar på "kladdkaka" lr "kladdkaksmuffins" :-)

2012-10-15 @ 20:08:09
Postat av: Agnetha

Muahaha - jag gissar på KLADDKAKA! :-D
Vilken vecka är du i nu? Jag vill också lyssna på hjärtljud! :-p Här knips det också, tänker satsa stenhårt på att hålla tätt den här graviditeten, får se om det lyckas ... KNIIiiiiiip!

2012-10-15 @ 20:31:37
URL: http://agnethasfundror.blogg.se
Postat av: Anonym

"Dom" tickade på så fint..? =) Är det mer än en liten i magen? =D

Svar: Hehe nä det är nog bara en skulle jag tro men jag skrev visst lite klantigt :)
Kristin Sandgren

2012-10-15 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0