2 Oktober

Hej på er!
I dag känns fogarna bättre i alla fall fast dagen är ju inte slut än.
Här har det varit full rulle sedan i morse. Syrran och kids har varit här på besök och även Sandra och magen hähä. Blev en del bebissnack som ni förstår.
Vid tre var det bara jag och Vide hemma igen och jag satte igång att städa upp i röran. Nu är här upplockat och städat och Vide har även han blivit upplockad av svärmor och Hanna så nu ska jag bara slappa i soffan och njuta av lugnet (och förmodligen somna).
Hade tänkt lägga upp en magbild eftersom jag går in i vecka femton i dag (tänkte bli duktigare på att fota varje ny vecka så jag kan jämföra lättare) men att fota i en skitig spegel är svårt både för kamerans fokusering och för mitt tålamod så ni får se mina fiiiiiina blommor som jag har prytt trappen och vardagsingången med.
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Åh vad fint det blev!

Svar: tack :) väldigt nöjd själv faktiskt hähä
Kristin Sandgren

2012-10-02 @ 19:20:01
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Agnetha

Wei, nu jag glad. Gick in i vecka 15 igår och väntar också andra barnet. Vad spännande. Skönt att se att du som är en smal och smärt faktiskt också har mage "redan nu"- huva, jag tycker jag putar som om jag ska föda i morgon. ;-)
Fint med ljung, nu ska jag spana vidare i din blogg. :-)

2012-10-02 @ 19:39:29
URL: http://agnethasfundror.blogg.se
Postat av: mamma

Blev ju jätte fina färgkombinationer

2012-10-03 @ 21:13:53
Postat av: Maria

Oh vad roligt! Tur att man går in på din blogg i bland så man kan hänga med om vad som händer hemma hos er. Krama om Håkan och Vide och dej själv från oss. Blev så glad att läsa detta och blommorna var ju också fina. Kram

2012-10-05 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0