25 Oktober

Hej på er!
I dag är jag ledig men har inte kunnat slappa ett endaste dugg höhö. Syrran plus huliganer är här och härjar och jag försöker att både städa och packa samtidigt som de små liven jobbar hårt på att vända upp och ner på hela huset. Härligt.
Nu kanske ni undrar varför jag packar och det är så att vi åker till dalarna i eftermiddagen och spenderar helgen där. Svärfar fyller sextio så han ska vi fira (upp i en flaggstång). Ska bli jättekul och kanske får vi lite snö också om vi har tur.
Jag är så fruktansvärt trött i dag men det beror säkert på att jag föreläste i går igen och sist var jag ju schleten en vecka efter höhö. Det gick jättebra i går också och vi fick jättebra respons. Är inte van vid att få så mycket beröm på en och samma dag om man säger så.
 
Choklad fick vi också!
Får se om jag hinner/kan uppdaterar någonting från mobilen i helgen annars så hörs vi på måndag och då har jag säkert massor av bilder att visa er.
Ha're gött!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0