6 Oktober

God morgon på er!
skönt med sovmorgon i dag kan jag tala om. Håkan har varit på kurs i Göteborg hela veckan så han har åkt hemifrån vid sex på morgnarna och de dagarna jag börjat sju så har jag fått stolpa upp lika tidigt för att cykla med Vide till förskolan. Sen så är jag ju uppe en gång varje natt för att pinka och har då skitsvårt för att somna om. Har varit så trött och schleten i flera dagar på grund av minus på sömnkontot så därav noll bloggning.
 
Nu sitter jag och dricker kaffe framför Lejonkungen (filmvalet är inte mitt men jag är ganska nöjd ändå höhö)
I eftermiddag ska vi på kalas och jag tror bestämt att jag ska orka kleta på lite smink (alltså mer än bara några drag med mascaran) Har inte pysslat med något sådant på flera månader. Mitt lekblika ansikte längtar redan!
 
När vi ändå är inne på ytligheter så ska jag nog surfa in en sväng på hm.com och unna mej lite nytt att klämma ner min svällande kropp i nu när det är 10% på hela sortimentet. Jepp så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Jag ska också sminka mig extra idag:) Vi ska på bowling!
Kram!

2012-10-06 @ 12:11:38
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0