9 Oktober

Hej på er!
Här kommer en liten statusuppdatering från en trött get. En trött men nöjd get för jädrar vilken bra dag det här har varit. Kan erkänna att jag var en aning nervös när vi begav oss till lidköping  i morse men när vi väl kom igång gick det riktigt bra. För er som inte hängt med så har jag i dag varit på de la gardiegymnasiet och föreläst för omvårdnadselever tillsammans med en kollega. De har varit uppdelade i smågrupper och cirkulerat mellan olika stationer och fått höra om olika framtida arbetsplatser. Vi pratade om hur det är att jobba på äldreboende och framför allt demensboende eftersom det är där vi arbetar i dag. Det har verkligen gått jättebra och vi har fått massor av bra feedback. Nu vill typ alla komma och jobba på kvänumsgården höhö.
På eftermiddagen var det ått grupper från komvux så man kan säga att vi rabblat samma ramsa 16 gånger i dag. Ganska trött på min egen röst just nu (det lilla som är kvar av den) har sjukt ont i halsen och sitter med en stor mugg honungsvatten. Är av någon underlig anledning heeeelt slut och känner mest för att gå och lägga mig på stört. Får se hur jag gör.
 
Ungefär så här trötta är vi nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Härligt att det gick bra! :D Klart det gjorde liksom :D Alltid kul att få göra reklam för världens bästa jobb :)

2012-10-09 @ 17:59:16
URL: http://dianus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0