10 September

Hej och god förmiddag.
Dålig bloggning i helgen men jag har haft fullt upp. Natten mellan lördag och söndag fick vi ett ägg kastat på våran entrétrapp så ja har ägnat mig åt att googla björnfällor, how to gräv your own fallgrop, billig+blodtörstig+rottweiler osv.
Nästa gång ett inavlat kvänumspack får för sig att kasta ägg på mitt hus så blir det synd om hen kan man säga.
Helgen har också gått åt till att bygga på förrådet som när det väl kom till ihopbyggnadsskedet visade sig vara fel på IGEN. Frust och pust. Håkan har ringt och skällt lite så nu får vi se vad som händer.
I dag är det dags för jobb för mig igen men inte förren i kväll så vi får se vad vi hittar på jag och Viden. Regnet ser ut att hänga i luften trots att det lovades sol och värme. Fast å andra sidan är det kanske bra att solen inte skiner ändå för då ser det ut så här hemma:
 
Skitigast fönster vinner!

Kommentarer
Postat av: Stina-Lee

Haha, bara inne en snabbis här, kort om tid.. Men det krävdes som vanligt bara ett ynka inlägg skrivet av dig för att få sig ett gott skratt!! Du är för härlig!! :-D

2012-09-14 @ 12:17:02
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0