12 September

Hej på er!
Vad gör ni en dag som denna?
Själv är jag ledig och har spenderat första halvan av dagen på öppna föskolan som startade för terminen i dag. Mycket trevligt. Men tystnaden som uppstod vid fikat när alla ungar hävde sig efter majskrokarna och käka upp allihop och sket i kakorna haha. Ja även Vide klämde flera majskrokar och inte förrän dom var slut så kunde han tänka sig en kaka. Vad är det för fel på dagens ungdom?
På väg hem tänkte jag att jag skulle passa på att gå vägen om affären eftersom jag var sugen på glass och...eh knäckebröd. När jag var halvvägs hem ringer Håkan och upplyser mig om att en gubbe från grästorpstugor väntade på mig med väggen som var fel (men som nu är rätt). Då fick jag eld i röven! Förvisso hade jag sagt att jag sulle vara hemma efter halv tolv men jag trodde liksom inte att dom skulle dyka upp en halv minut efter det klockslaget liksom.
Nu är alla bitarna på plats (eller i alla fall rätt) så nu får Håkan måla lite till bara då stackaren.
 
Känner lite spontant att det här måste vara den intressantaste bilden som jag någonsin lagt ut här på bloggen...

Nu ska jag och Vide mysa vidare här i soffan bland alla böcker. Jag har även bullat upp med ett gäng skämskuddar eftersom jag tittar på ensam mamma söker.
Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0