14 September

Hej på er!
Här sitter jag i soffan och riktigt lever och andas fredagsmys...eller inte. Huset ser ut som ett bombnedslag och jag känner mig som två utsketna päron minst.
Kanske orkar jag baka en kladdkaka, kanske orkar jag vispa ihop en brunsås...kanske orkar jag helt enkelt bara ändra läge i soffan.
Vill egentligen bara gå och lägga mig men kommer jag bara igång med någonting så kanske energin infinner sig?
Ledig helg har jag i alla fall så jag får väl bara ta och rycka upp mig.
 
Förresten säg att det är någon mer än jag som lipar till den här reklamen. Snälla. *freak*
 

Kommentarer
Postat av: August

Känner igen det där. Är djupt nedsjunken i soffan och moffar ostbågar, tror inte jag kommer upp igen... Blir alltid lipig när jag ser den reklamfilmen (stört!). Lipade även till 16 & pregnant förut... I'm on a roll!

2012-09-14 @ 20:12:39
URL: http://enligtaugust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0