20 September

Hej och god morgon på er!
Fast om morgonen är så god vette schöen.
Jag hade kunnat ha sovmorgon två morgnar i rad nu eftersom Vide har valt att sova till långt efter 8.30 men tror ni inte att ett par grannar har startat dagarna klockan 06.50 genom att föra ett jävla liv med att byta tak på huset. Jag upprepar kl 06.50! Vad fan är det för fel på folk?
Jag planerar härmed ett rejv kl 05.00 på lördag morgon...utanför deras dörr. Alla är välkomna.
Jag kände i alla fall att den här dagen behövde komma på rätt köl igen med en lyxig frukost bestående av macka, ägg, kaffe, smoothie och hela konkarongen.
 
En frukost som både blivit instagramad, bloggfotad och mms:ad till avundsjuk sambo (gör inte alla så här innan dom kan sätt tänderna i en måltid...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0